سایت اصلی شاهرخ استخری
سایت اصلی شاهرخ استخری
خوش آمدید
نوشته شده در تاريخ 1 / 5 / 1389برچسب:, توسط صدف وپگاه وملیکاوپریسا |
 

بیوگرافی بازیگران دلنوازان

بیوگرافی مهدی ماهانی (دکتر زند) :

مهدی ماهانی 26 اردیبهشت سال 62 در بیمارستان الوند در تهران به دنیا آمد . او بچه ی اول خانواده است و فقط یک برادر دارد به نام مهیار که از او کوچک تر است . ماهانی دوران کودکی و نو جوانی خود را در خانه ای واقع در هفت تیر گذرانده است. او پدرش را خیلی دوست دارد و حصابی پدر دوست است . او در دبیرستان ریاضی خوانده و سپس در دانشگاه رشته مهندسی عمران خوانده است . او به عنوان دستیار صحنه ، دستیار کارگردان و خیلی از عناوین دیگر در سینما حضور داشته اما اولین حضور حرفه ای اش در بازیگری به (( پسران آدم )) باز میگردد. او پس از آن در چهار چنگولی سعید سهیلی زاده هم نقشی کوتاه ایفا کرده است . سپس در فیلم سینمایی خیابان بیست و چهارم که هنوز اکران نشده هم در نقش اصلی مقابل دوربین رفته و حالا هم مشغول بازی در سریال دلنوازان در نقش دکتر فرهاد زند است.

بیوگرافی سمانه پاکدل:

سمانه پاکدل متولد 1366 است . او یک خواهر و یک برادر دارد . خواهر او سی ساله و برادرش بیست و هفت سال دارد.او تنها عضو مجرد خانواده شان است و فعلا هم قصد ازدواج ندارد . الگوی اخلاقی او در زندگی مادرش است وپرویز پرستویی را هم الگوی خود در بازیگری انتخاب کرده است . از بازیگران مورد علاقه ی او می توان به فاطمه معتمد آریا ، فاطمه گودرزی و حامد بهداد اشاره کرد. سمانه پاکدل سفر را خیلی دوست دارد و علاقه مند است که مدام به سفر داخلی و خارجی رود.

بیوگرافی سحر قریشی:

سحر قریشی متولد 1366 است و تنها عضو متاهل بین بازیگران جوان دلنوازان به حساب می آید. همسر او مهران اخوان ذاکری است و 25 سال سن دارد . زندگی مشترک آنها چند سالی است که آغاز شده و روز های خوبی را با هم پشت سر میگذارند . سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است . سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند . برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

 

بیوگرافی حدیث میر امینی:

حدیث میر امینی متولد 67 است و در رشته ی نمایش تحصیل کرده است از این رو باید او را تنها دختری دانست که در این سریال در رشته مرتبط با کارش تحصیل کرده است . او فرزند چهارم خانواده است و سه برادر بزرگتر از خود هم دارد . رنگ قرمز رنگ مورد علاقه ی حدیث میر امینی است و به غذاهای ایتالیایی هم علاقه فراوان دارد. بازیگر مورد علاقه ی خارجی او رابرت دنیرو است. تفریح مورد علاقه ی میر امینی فبلم دیدن و ورزش کردن است . و این بازیگر شنا را یشتر از هر ورزش دیگری دوست دارد او عاشق سینما است و دوست دارد در این عرصه بسیار موفق تر از تلویزیون باشد. او به سهیلی زاده و مهران مهام علاقه ی زیادی دارد و معتقد است آنها به او کمک زیادی کرده اند.

(حدیث میر امینی سابقه ی حضور در مرد دو هزار چهره را هم داشته)



نظرات شما عزیزان:

جوجو
ساعت21:48---29 خرداد 1391
عالی بووووووووووووووووود

یاسمن
ساعت23:06---30 فروردين 1391
عسلم حسی که تو فیلم ها داری رو خیلی دوست دارم یه دنیا دوست داشتن فقط برای تو جیگر

جیگر
ساعت20:24---24 فروردين 1391
بازیگرجدی هستی وبلاگ قشنگی داری عزیزم بای

لیدا
ساعت18:53---21 تير 1390
شاهرخ سوپر استار هست .بهترین بازیگر جوان البته سیاوش خیرابی هم هست.فرقشون می دونی چیه؟شاهرخ جدی هست ولی سیاوش شوخ هست.خیلی ماه هستن.

لیدا
ساعت18:52---21 تير 1390
شاهرخ سوپر استار هست .بهترین بازیگر جوان البته سیاوش خیرابی هم هست.فرقشون می دونی چیه؟شاهرخ جدی هست ولی سیاوش شوخ هست.خیلی ماه هستن.

لیدا
ساعت21:01---20 تير 1390
سلام به صدف وپگاه وملیکا وپریسا جون دوست دارم بدونم چند سالتون هست ؟به بازیگری علاقه دارین یا نه؟به وبلاگ من سر بزنید.و جواب سوالاتم را بدید.بای.

Nashnas
ساعت6:37---31 فروردين 1390
ILOVE YOU jigar

salam
ساعت0:39---3 اسفند 1389
salam linkam mikoni

reza002
ساعت19:38---24 بهمن 1389
hello.my honey

Tranis
ساعت13:16---27 مهر 1389
سلام.وبلاگ جالبی دارید.مرسی از عکس های سیاوش جان.من عاشق سیاوشم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.